Proiector si planetariu 360

Pret final: 200,47 lei

Brainstorm
E2000

Estimare livrare:
poate ajunge maine sau poimaine la tine

Descopera minunile spatiului cosmic chiar la tine in camera!

Caracteristici:

• transforma orice camera intr-un spectacol de lumini din spatiul cosmic si exploreaza Universul cu noul tau proiector si planetariu 360
  • proiectorul are propriul suport, astfel ca puteti roti corpul principal al unitatii, folosind fie functia de proiector, fie cea de planetariu
  • planetariul este prevazut cu 2 cupole: cu una veti proiecta stele si cu cealalta constelatii
  • cand atasati cupola neagra, planetariul se va transforma intr-o lampa de veghe minunata, cu constelatii si stele care se rotesc
  • roteste unitatea la celalalt capat si utilizeaza proiectorul de inalta calitate pentru a vedea cele 24 de imagini color facute de NASA si de Telescopul Hubble
  • foloseste cele 3 discuri cu cate 8 imagini fiecare si vei descoperi astronauti, nave spatiale, planete si altele
  • proiecteaza imagini de pana la un metru latime, iar claritatea acestora este pastrata
  • rasuciti partea cu lentila a proiectorului pentru a focaliza imaginile pe perete sau tavan si rotiti discul pentru a schimba imaginea
  • folositi codul secret din pachet pentru a descoperi online o multime de informatii interesante despre imaginile surprinse de NASA si despre spatiul cosmic
  • pentru functionare proiectorul are nevoie de 3 baterii tip AA (neincluse)

Setul include:

• proiector cu suport
  • 2 cupole
  • 3 discuri cu imagini
  • instructiuni in limba engleza

Dimensiune ambalaj: 25 x 32.5 x 13 cm

Varsta recomandata: 6 ani+

Atentie! Contraindicat copiilor mai mici de 3 ani. Jucaria/produsul poate contine piese mici care se pot inghiti sau inhala existand pericolul de sufocare sau nu este potrivita copiilor mai mici de 3 ani. Nu lasati ambalajele jucariilor/produselor la indemana copiilor. Indepartati orice ambalaj al jucariei/produsului inainte de a da jucaria/produsul copilului. Va rugam sa supravegheati copilul in timp ce se joaca/foloseste acest produs. Pastrati instructiunile si etichetele pentru referinte viitoare. Pastrati jucaria/produsul departe de foc, feriti jucaria/produsul de temperaturi ridicate si umiditate.

Pareri si rating Proiector si planetariu 360

5 (1 recenzii)

Scrie recenzie

Nota
2020-12-07

ookee recomanda acest produs!

Scrie recenzia ta

Proiector si planetariu 360

Descopera minunile spatiului cosmic chiar la tine in camera!

Caracteristici:

• transforma orice c

Ookee.ro face eforturi permanente pentru a afisa informatii cat mai reale.
      Rareori totusi pot aparea mici discordante cu privire la stocuri, imagini, preturi sau informatii.

Te rugam sa retii ca mobilierul, spatiile de joaca, carucioarele ori bicicletele se livreaza demontate ori partial montate, necesitand montaj de catre un adult.

-date scrise corect (prin telefon , se pot intelege uneori date gresite care pot provoca intarzieri. Comanda on-line, completand cu atentie informatiile de livrare )

-produse rezervate (comenzile on-line au prioritate! Comandand on-line ai garantia rezervarii produsului dorit)

Procesarea comenzilor se face in zilele lucratoare, de luni pana vineri, intre 10 si 17:00, astfel, in urmatoarele 2 zile lucratoare poate ajunge la tine daca este in stoc.

• Livrare produsului comandat se face prin curier rapid, oriunde in Romania