Toate Produsele comercializate de magazinul online Ookee.ro sunt originale, provin din surse sigure, autorizate de producatori sau direct de la producatori certificati CE si beneficiaza de garantie nationala.

Pentru persoanele juridice (firme, care nu au calitate de consumator) perioada de garantie este de 12 luni pentru produsele de folosinta indelungata si intre 0-12 luni pentru restul. Termenul de aducere la conformitate pentru produse este de maxim 30 zile.

In cazul certificatelor de garantie emise de producator / importator, produsele beneficiaza de garantie in retelele de service ale acestora, in centrele mentionate explicit in certificate; produsul reclamat defect poate fi prezentat direct la cel mai apropiat centru de service prevazut in certificat. Aceasta unitate de service va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei;
Conditiile de acordare a garantiilor, in acest caz, pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale acestora, la nivel national (a se vedea lista centre de service autorizate). Totodata, S.C. AAD Total Administration S.R.L. raspunde privind garantia legala de conformitate, in calitate de vanzator conform prevederilor legale. In cazul in care durata medie de utilizare a unui produs este mai mica de 2 ani, garantia de conformitate se reduce la acea perioada.

Termenii si conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile legale: ordonanta Guvernului nr. 21 / 1992 privind protectia consumatorilor, legea nr. 449 / 2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora. Perioada de garantie este mentionata in certificatul emis de producator / importator si incepe sa curga de la data inscrisa in factura de achizitie; de asemenea aceasta perioada este confirmata si de certificatul de garantie aferent facturii fiscale emis de Ookee.ro.

Durata termenului de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data la care s-a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate sau s-a predat produsul persoanei desemnate de catre acesta pana la data aducerii produsului in stare normala de utilizare, respectiv data notificarii in scris in vederea ridicarii produsului sau predarii efective a produsului catre consumator.

Produsele de folosinta indelungata (acele produse complexe, construite din piese si subansambluri, proiectat si construit pentru a putea fi utilizat pe durata medie de utilizare si asupra caruia se pot efectua reparatii sau activitati de intretinere) defectate in termenul de garantie legala de conformitate, atunci cand nu pot fi reparate sau atunci cand durata cumulata de nefunctionare din cauza deficientelor aparute in termenul de garantie legala de conformitate depaseste 10% din durata acestui termen, la cererea consumatorului, vor fi inlocuite de vanzator sau acesta va restitui contravaloarea produsului respectiv. Drepturile conferite in baza garantiei comerciale sunt in conformitate cu prevederile legale. Aceste drepturi legale nu sunt afectate prin garantia oferita.

Operatiunile efectuate de service in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate; aceste documente devin parte integranta a certificatului de garantie.

Termenul maxim de solutionare este de 90 zile calendaristice de la data la care cumparatorul, dupa caz, a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vanzatorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare. Dupa aducerea produsului la conformitate, acesta poate fi ridicat direct de la Service sau puteti solicita expedierea acestuia prin curier.

Reparatiile in perioada post garantie pot dura intre 10 - 90 zile.

Aducerea la conformitate se poate efectua prin:

depanarea / reparatia produsului;
inlocuirea partiala sau integrala a produsului;
inlocuirea cu produse cu perfomante cel putin similare / egale cu ale produsului ce nu poate fi reparat sau inlocuit cu acelasi model;
returnarea contravalorii produsului in situatia in care reparatia sau inlocuirea nu sunt posibile;
Responsabilitatile clientului
Conditiile de garantie nu se aplica pentru problemele sau daunele cauzate de client sau in circumstante cum ar fi, dar fara a se limita la urmatoarele:

s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si / sau modificat de personal neautorizat;
sigiliile pentru garantie au fost rupte sau schimbate;
produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crapaturi, expunere la soare, lichide, etc
produsul nu a fost folosit/instalat corespunzator

PROCEDURA TRIMITERII PRODUSELOR IN GARANTIE

Produsele aduse sau expediate in atentia departamentul de service trebuiesc sa fie complete, sa contina toate accesoriile (recomandam sa fie aduse / expediate in ambalajul original sau un ambalaj adecvat) si insotite de o copie a facturii fiscale de achizitie, a certificatului de garantie original al producatorului / importatorului, precum si, optional, o copie a certificatului de garantie emis de Ookee.ro care insoteste factura sau este transmis online, via email, clientului.

Dupa solicitarea/completarea formularului de service, produsul trebuie trimis la serviceul indicat explicit de Ookee.ro sau de certificatul de garantie.
Solicitarea serviceului poate fi facuta atat telefonic, Luni - Vineri: 10:00 - 17:00, cat si on-line, pe pagina garantii.


In cazul in care optati pentru expedierea printr-o firma de curierat rapid, costul transportului pana la service va fi suportat de dumneavoastra. Expedierea catre dumneavoastra va fi suportata de Ookee.ro ( AAD Total Administration ) Dupa ce coletul / produsul va fi receptionat si verificat veti fi anuntat privind desfasurarea procedurii de garantie / aducere la conformitate a produsului dumneavoastra.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului.

MENTIUNI IMPORTANTE

In cazul in care nu ai primit alaturat facturii sau pe email certificatul de garantie aferent acesteia il poti solicita oricând la adresa: office@Ookee.ro.


Puteti solicita sprijin pentru a identifica daca produsul necesita acordarea garantiei sau daca intruneste conditiile de garantie / care este perioada de garantie, precum si care este unitatea de service autorizata cea mai apropiata de domiciliul dumneavoastra contactându-ne la adresa office@ookee.ro. Totodata, pentru orice nelamurire / problema in legatura cu acordarea garantiei nu ezitati sa contactati Departamentul de Service Ookee.ro (office@Ookee.ro).

Pentru produsele voluminoase, nu este necesara returnarea acestora in service.
Impreuna cu concilierii nostrii se poate stabili problema componentei cu probleme care va fi inlocuita/schimbata.