Clientii ookee.ro intreaba:

1. In cat timp imi ajunge o comanda?

     Raspuns Ookee: In mod normal, pentru produsele cu livrare standard comanda poate ajunge la tine in 24-48 ore lucratoare de la expediere. Pe pagina fiecarui produs exista un text referitor la cat de repede poate ajunge acel produs la tine. Exista totusi posibile intarzieri in perioadele aglomerate ( blackFriday, Sarbatori de iarna etc ).

info livrare ookee.ro

a)Produse cu livrare express - pleaca direct din depozitul propriu catre dumneavoastra fiind livrate in ~24-28 de ore in toata tara.

b)produse cu livrare standard - pleaca din depozitele partenere catre dumneavoastra, avand un termen de 1-2 zile lucratoare de livrare.

c)produse cu livrare internationala - incercam sa va oferim cele mai bune oferte, lucrand cu furnizori din toata europa. Deaceea, anumite produse pot avea un termen mai mare de livrare.

d)produse aduse la comanda - vi se va da un termen estimativ de livrare

*termenele de livrare sunt estimative. Ele pot varia in functie de transportatorii interni sau externi. Ookee.ro va incerca sa va informeze daca apar intarzieri fata de termenul de livrare estimat intial.

2. Pot ridica orice produs de la sediu/showroom?

     Raspuns Ookee: Din pacate nu avem momentan aceasta optiune activa.La sediu se afla doar showroomul nostru si nu se pot ridica produsele comandate. Pentru orice jucarie doriti va sfatuim sa plasati o comanda on-line.

3. Aveti produsul in stoc?

     Raspuns Ookee: 3. Facem eforturi sustinute sa actualizam toate produsele de pe ookee.ro in timp real. Totusi, exista posibilitatea ca informatiile pentru anumite produse sa nu poata fi actualizate in timp util. Acest lucru se intampla mai ales in perioadele foarte aglomerate.

4. De unde se livreaza produsul?

     Raspuns Ookee: Optimizam permanent locatiile depozitelor pentru ca produsele comandate sa ajunga in cel mai scurt timp la tine acasa. Lucram cu peste 100 de depozite diferite din tara si strainatate, deaceea, uneori poti primi mai multe colete care sa cumuleze comanda ta, cu un singur cost unic de livrare.

5. Pot merge la depozit sa ridic?

     Raspuns Ookee: Lucram cu peste 100 de depozite diferite, multe dintre ele fiind in alte orase fata de locatia ta, deaceea, cel mai simplu este sa primesti comanda prin curier. Daca totusi ai nevoie de un produs repede, precizeaza la finalizarea comenzii acest aspect.

6. Sunt platile cu cardul sigure?

     Raspuns Ookee: Lucram cu cel mai sigur procesator de plati electronice din Romania, garantand siguranta platilor cu cardul. Daca intampini dificultati in plata cu cardul , este posibil sa fie din cauza aglomeratiei. Reincearca dupa cateva minute.

7. Ce documente trebuie sa primesc de la curier?

     Raspuns Ookee: Solicita curierilor chitanta in cazul in care uita sa ti-o dea (asta daca ai optatat pentru plata la livrare). Totodata, curierul trebuie sa iti inmaneze un document de transport (AWB).

8. Ce documente trebuie sa pastrez?

     Raspuns Ookee: Pastreaza chitanta, awb-ul si orice alt document pe care il primesti de la curier. S-ar putea sa iti trebuiasca!

9. Nu gasesc factura in colet, ce fac?

     Raspuns Ookee: Este extrem de simplu: verifica adresa de email! Vei gasi factura de la noi. Nu este nici pe e-mail? Intra in contul tau si descarc-o din istoric comenzi.

9. Ce siguranta am ca primesc ce am comandat ?

     Raspuns Ookee: Cu o experienta de peste 10 ani in vanzarea jucariilor , ookee.ro garanteaza livrarea produselor comandate in conformitate cu descrierile si pozele de pe site. Produsele comercializate de ookee.ro sunt originale, testate, certificate, atent selectionate si  verificate de specialistii nostri.

10. Cum urmaresc stadiul comenzii?

     Raspuns Ookee: In contul tau > Istoric comenzi vei gasi toate detaliile pentru a verifica comanda ta.

11. Cum pot returna un produs?

     Raspuns Ookee: Incercam sa usuram cat mai mult procedurile de stornare. Citeste politica noastra de retururi AICI

12. Informatii de contact si facturare

     Raspuns Ookee: Toate produsele sunt afisate cu pretul de vanzare incluzand TVA, AAD Total Administration fiind platitor TVA.

13. De ce anumite produse au termen de livrare atat de mare si totusi sunt in stoc?

     Raspuns Ookee: Stocul produselor poate fi intr-un depozit international, asta insemnand un timp mult mai mare de tranzit. Exista produse care se aduc ,,la comanda ,,.Mentinem preturi mici pentru dumneavoastra, incercand sa optimizam cat mai mult timpii de livrare.

14. Garantii pentru persoane juridice, retururi pentru persoane juridice, diferente:

     Raspuns Ookee: Pentur persoanele juridice garantiile scad de la 2 ani la 1 an. Totodata, returnarea in 14 zile nu mai este valabila in acest caz. Totusi, Ookee.ro admite anumite retururi si pe persoana juridica.

15. Trebuie sa imi fac cont pentru a comanda ceva?

     Raspuns Ookee: Incercam sa usuram procesul de comanda, astfel,colectam date esentiale livrarii si facturarii.

Contul cuprinde strict datele de livrare si o persoana de contact cu telefon , adresa de email si nume. Nu colectam CNP, si alte informatii suplimentare.