De foarte multe ori ne intrebam:

1. In cat timp imi ajunge o comanda?

     Raspuns Ookee: La finalizarea comenzii, vei primi un mesaj cu timpul estimativ normal* de livrare. Totodata, pe pagina fiecarui produs exista un text referitor la cat de repede poate ajunge acel produs la tine. In mod normal , facem eforturi sustinute sa livram pe tot teritoriul Romaniei intr-un termen maxim de 48 de ore. Exista totusi posibile intarzieri in perioadele aglomerate ( blackFriday, Sarbatori de iarna etc ).

*Daca pe pagina produsului exista un interval mai mare de livrare, acel termen este corect.

2. Pot ridica orice produs de la sediu?

     Raspuns Ookee: Din pacate nu toate produsele se afla la showroomul nostru. Chiar daca sunt aici , si ati mai ridicat comenzi de la noi, va sfatuim sa plasati o comanda on-line. Sunt sanse ca produsul sa nu poata fi ridicat fara confirmarea telefonica, stim ca acest lucru este neplacut si nu ne dorim sa faci un drum in plus.

3. Aveti produsul in stoc?

     Raspuns Ookee: Facem eforturi sustinute sa actualizam toate produsele de pe ookee.ro in timp real. Totus, exista sansa ca anumite produse sa nu fie actualizate. Se intampla mai ales in weekenduri si in perioadele foarte aglomerate.

4. De unde se livreaza produsul?

     Raspuns Ookee: Optimizam permanent locatiile depozitelor pentru ca produsele comandate sa ajunga in cel mai scurt timp la tine acasa. Lucram cu peste 100 de depozite diferite, deaceea, uneori poti primi mai multe colete care sa cumuleze comanda ta!

5. Pot merge la depozit sa ridic?

     Raspuns Ookee: Lucram cu peste 100 de depozite diferite, multe dintre ele fiind in alte orase fata de locatia ta, deaceea, cel mai simplu este sa primesti comanda prin curier.

6. Sunt platile cu cardul sigure?

     Raspuns Ookee: Lucram cu cel mai sigur procesator de plati electronice din Romania, garantand siguranta platilor cu cardul. Daca intampini dificultati in plata cu cardul , este posibil sa fie din cauza aglomeratiei. Reincearca dupa cateva minute.

7. Ce documente trebuie sa primesc de la curier?

     Raspuns Ookee: Solicita curierilor in cazul in care nu au lasat chitanta (asta daca ai optatat pentru plata la livrare) Totodata, curierul trebuie sa iti inmaneze un document de transport (AWB)

8. Ce documente trebuie sa pastrez?

     Raspuns Ookee: Pastreaza chitanta, awb-ul si orice alt document pe care il primesti de la curier. S-ar putea sa iti trebuiasca!

9. Nu gasesc factura in colet, ce fac?

     Raspuns Ookee: Este extrem de simplu: verifica adresa de email! Vei gasi factura de la noi. Nu este nici pe e-mail? Intra in contul tau si descarc-o din istoric comenzi.

9. Ce siguranta am ca primesc ce am comandat ?

     Raspuns Ookee: Cu o experienta de peste 10 ani in vanzarea jucariilor , ookee.ro garanteaza livrarea produselor comandate in conformitate cu descrierile si pozele de pe site. Produsele comercializate de ookee.ro sunt originale, testate, certificate, atent selectionate si  verificate de specialistii nostri.

10. Cum urmaresc stadiul comenzii?

     Raspuns Ookee: In contul tau > Istoric comenzi vei gasi toate detaliile pentru a verifica comanda ta.

11. Cum pot returna un produs?

     Raspuns Ookee: Incercam sa usuram cat mai mult procedurile de stornare. Citeste politica noastra de retururi AICI