Vrei sa returnezi un produs? La ookee.ro este simplu:

(pentru persoanele fizice)

Iata pasii pe care trebuie sa ii urmezi pentru returnari:

1. Intra in contul tau ookee.ro

2. Acceseaza meniul RETURNARI PRODUSE

3. Selecteaza comanda din care vrei sa returnezi unul sau mai multe produse

4. Bifeaza produsele pe care doresti sa le returnezi

5. Genereaza bonul de retur

Daca nu esti multumit de un produs achizitionat de pe ookee.ro, il poti returna in 14 zile calendaristice de la momentul livrarii/ridicarii completand Formularul de retur sau trimitand direct produsele pe adresa de unde au fost expediate.(se regaseste pe documentul de transport initial)


Unele produse au o politica de retur specifica.Va asiguram ca beneficiati de toate drepturile legale de retur in 14 zile pentru comert la distanta.

Produse care nu se pot returna cf O.U.G. 34/2014
art 3
b) avand ca obiect serviciile de sănătate furnizate pacientilor de către cadrele medicale pentru
evaluarea, mentinerea sau refacerea stării lor de sănătate, inclusiv prescrierea, eliberarea şi
furnizarea de medicamente şi dispozitive medicale, indiferent dacă acestea sunt sau nu furnizate in
cadrul unor unităti medicale;
art 16
c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau
personalizate in mod clar;
e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sănătătii sau din
motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;

Conditii generale pentru returul produselor vandute de Ookee.ro:
 

  • Returul produselor se poate face doar pentru persoanele fizice. Pentru produsele cumparate pe persoana juridica, va rugam sa ne contactati prin email la office@ookee.ro.
  • Contravaloarea produselor returnate se face prin transfer bancar, in contul specificat de cumparator. Precizati pe office@ookee.ro sau prin formularul de contact datele pentru retur ( cont Iban, Nume complet )
  • Cele 14 zile in care poti returna un produs se refera la intervalul incepand cu ziua in care produsul ajunge la tine, pana in momentul in care produsul ajunge in depozitul de unde a fost expediat. Astfel , daca vrei sa returnezi un produs trebuie sa iei in calcul si timpul de livrare. Nu ne asumam responsabilitatea pentru intarzierile legate de transport in momentul returnarii, sau de zilele nelucratoare, astfel va recomandam un curier rapid si urmarirea stadiului de livrare. Zilele nelucratoare sunt informate pe pagina noastra principala ( www.ookee.ro ). In cazul in care exista mai multe zile nelucratoare, se ia in considerare prima zi lucratoare dupa acestea.
  • Produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit.
  • Nu se accepta returul pentru produsele care prezinta urme de uzura sau folosire, incomplete, lovite, sparte, chair si din vina transportatorului care a returnat coletele.
  • Returul se face in ambalajul original, asa cum a fost trimis.
  • In unele situatii, in functie de uzura adusa de client produsului returnat, componentele uzate pot fi imposibil de returnat astfel incat acestea vor fie scazute din valoarea produsului, urmand sa fie returnata doar diferenta. Aceste cazuri se vor prezenta cumparatorului inainte de aprobarea returului, sau ulterior daca nu a fost comunicata intentia de retur.

 

Metode de returnare a unui produs cumparat de pe Ookee.ro

 
Returnare prin formularul online: (va recomandam aceasta varianta)

    Din contul tau, alege sectiunea RETURNARI PRODUSE> selectare comanda>

    Pe fiecare comanda in parte, selecteaza produsul/produsele pe care doresti sa le returnezi ,,generand un bon de retur,,

    Dupa inregistrarea cererii, printeaza foaia de retur si trimite coletul impreuna cu aceasta.
    Coletul poate ajunge la depozit cu orice curier doresti, sau chiar personal, in cazul in care poti ajunge la depozitul indicat, in intervalul orar de lucru. Fiecare produs trebuie sa ajunga in depozitul de unde a plecat, indicat pe bonul de retur sau pe documentul de transport initial.

Returnare directa:

        Poti returna un produs fara sa instiintezi Ookee.ro sau fara sa primesti aprobarea acestuia in urmatoarele coditii:
        Produsul trebuie sa ajunga in depozitul nostru in termen de 14 zile de la primirea acestuia.
        Produsele trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate si insotite de accesoriile cu care a fost livrate. In cazul consumabilelor, returul se accepta doar daca produsele sunt sigilate.

        Conform O.U.G. 34/2014 nu se accepta returul produselor medicale sau de ingrijire personala daca au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protectie a sanatatii clientilor sau din motive de igiena.
        
        Produsele trebuie returnate exact din adresa de la care au plecat. (aceasta se regaseste pe documentul de transport al fiecarui colet in parte)

Retur pentru costume si produse de carnaval (fashion)

Poti returna orice produs fashion in 14 de zile calendaristice din momentul in care ai intrat in posesia lui. Produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost trimis, nepurtat, fara pete, rupturi etc.

Important de stiut:

   Costul transportului pentru retur este suportat de client.
   Daca alegi sa trimiti cu acelasi curier cu care a fost trimis coletul, costul transportului trebuie achitat la expediere. In cazul in care nu se indeplinesc aceste conditii coletul poate fi refuzat.
   Pentru returnarea banilor produsul trebuie verificat de un expert sau partener Ookee.ro
   Nu pune ramburs pe coletul retur, el trebuie verificat si aprobat pentru retur.
   Este posibil ca o comanda sa fie expediata din doua depozite. In acest caz, fiecare produs trebuie sa ajunga in depozitul de unde a plecat. Ookee.ro lucreaza cu mai multi parteneri, avand un cost unic de livrare dar expediind din peste 100 de depozite si adrese. De aceea, fiecare produs trebuie sa ajunga exact acolo de unde este expediat.
   Banii se returneaza in contul specificat de tine sau direct pe card (daca ai platit online) in maximum 14 zile calendaristice dupa receptionarea si stornarea produselor returnate si evident dupa trimiterea datelor pentru transferul bancar. In cazul in care nu avem contul in care sa efectuam transferul banilor pentru produsul returnat, cele 14 zile pentur returur banilor vor incepe sa curga de la data primirii acestuia, numai pe offie@ookee.ro
   Produsele care se incadreaza la comanda speciala nu pot fi returnate. Din aceasta categorie face parte mobilierul.
   In cazul in care consideri ca produsele livrate nu sunt conforme sau nu corespund asteptarilor tale, te rugam sa ne informezi pe office@ookee.ro

   Termenii de retur sunt valabili doar pentru persoane fizice. Daca ai facut comanda pe persoana juridica, ne rezervam dreptul de a refuza cererile de retur.

   Pentru orice sesizari neprecizate sau suplimentare te rugam sa ne contactezi pe office@ookee.ro sau in formularul de contact on-line.

Ookee.ro are o experienta de peste 11 ani in comercializarea de jucarii, facand o selectie riguroasa a produselor. Astfel, ne bazam pe calitatea jucariilor comercializate. Va recomandam totusi sa verificati in timp util integritatea produselor si faptul ca sunt conforme cu asteptarile dumneavoastra. Reclamatiile ulterioare celor 14 zile calendaristice de la primirea unui produs nu pot face subiectul unui temei legal. Totodata, reclamatiile privind integritatea produselor se pot face la mazim 2 zile lucratoare pe office@ookee.ro sau prin formularul de contact. Va multumim pentru intelegere.

Vezi si alte articole similare!

Ultima actualizare: 31.05.2019