Ghidul Ookee.ro

Ookee.ro este un site destinat vanzarii jucariilor.

Aceasta pagina va va ajuta sa gasiti rapid informatiile de care aveti nevoie vsv de plasarea, returnarea, anularea sau verificarea statusului unei comenzi, descarcarea documentelor aferente acesteia, ori contactarea in cazuri speciale.

1. Plasarea comenzilor

Conform noilor proceduri, comenzile se plaseaza doar on-line, direct din siteul ookee.ro, adaugand produsul/produsele dorinte in cos si finalizand comanda complentand datele de livrare. Mai multe AICI

2. Notificari privitoare la comanda

Imediat dupa plasarea comenzii veti primi un Email de confirmare a inregistrarii acesteia.Totodata puteti primi pe email informatii privitoare la datele de logare de pe ookee.ro

3. Anularea comenzii

Comanda se poate anula oricand, insa este de dorit sa ne comunicati cat mai rapid acest aspect pentru a evita procesarea/trimiterea acesteia.

4. Confirmarea comenzii

In zilele lucratoare (L-V 10:00-17:00) se vor procesa comenzile plasate. Procesarea acestora incude verificarea stocurilor si confirmarea comenzilor fie telefonic fie pe email. In functie de situatie, exista posibilitatea ca anumite produse sa fie aduse pe comanda/sa vi se comunice un timp estimativ de livrare.

5. Livrare

Dupa confirmare comenzile vor fi trimise catre depozit pentur coletare/expediere. Aceasta procedura in mod normal dureaza 1 zi, insa in perioadele agomerate pot aparea intarzieri. O data pregatita, comanda va fi preluata de curier si livrata ( in mod normal 1-2 zile lucratoare in functie de localitate). In cazul in care este vorba despre un produs cu termen mai mare de livrare, vi se va comunica acest lucru, urmand sa fiti informati cu cateva zile inainte de livrarea propriuzisa.

6. Garantii

Toate produsele comercializate, in functie de producatori si categorie au garantie, fie de conformitate, fie garantie comerciala. Nu este neaparat ca aceasta garantie sa fie printata sau sa se regaseasca in colet. Mai multe detalii despre GARANTII 

7. Modificarea comenzii

Comenzile pot fi modificate pana sa fie trimise catre depozit, unde din pacate continutul acestora nu mai poate fi modificat.

8. Returnarea

Returnarea comenzilor se poate face doar pentru persoane fizice, in maxim 14 zile de la primirea lor. Desi majoritatea produselor comercializate pe ookee.ro se pot returna, extista anumite categorii de produse nu beneficiaza de aceasta optiune ( produse care sunt sigilate si prin desigilare , produse medicale, produse aduse special pe comanda, in general mobilier )

9. Returnarea dupa termenul de 14 zile

Acest lucru nu este posibil in mod normal. Totusi , incercam sa va ajutam, si , in anumite situatii sa acceptam aceste retururi in conditii speciale comunicate in mod particular fiecarei comenzi, la cerere. 

10. Avans

Este posibil ca, la anumite comenzi, sa fie perceput un avans. Aceasta situatie este intalnita la produsele care se aduc pe comanda speciala, sau la comenzile cu valoare mai mare. Avansul este doar o forma de intregire a confirmarii  comenzii din partea dumneavoastra. Totodata, aveti posibilitatea de a plati in avans comenzile chiar selectand metoda de plata Ordin de Plata. Este recomandat totusi inainte de aceasta operatiune sa asteptati confirmarea stocurilor.

11. Contact

Pentru orice nelamurire, situatie speciala, intrebare suplimentara sau informatie pe care nu ati gasit-o ne puteti contacta prin formularul de contact sau pe office@ookee.ro (raspunsuri Luni-Vineri 10:00-17:00 , in limita volumului de informatii). Raspunsurile pe email se fac in maxim 48 de ore lucratoare pentru reclamatii/sesizari. Pentur restul notificarilor ne rezervam dreptul de a nu garanta un raspuns.

Citeste si alte articole similare