Telescop Reflector 114/900 AZ

National Geographic
nge_9011200

Estimare livare:
express 24 H

Caracteristici:Daca sunteti in cautarea unui telescop atat pentru observarea corpurilor ceresti cat si pentru observarea corpurilor terestre, telescopul National Geographic 114/900 AZ este potrivit nevoilor dumneavoastra.Telescopul este in masura sa ofere o imagine clara a corpurilor ceresti, formeaza imagini clare si luminoase ale Lunii si planetelor.Puteti vedea cu usurinta satelitii lui Jupiter si sa va minunati la frumusetea inelelor lui Saturn, studia nebuloase, spatiul si stelele.?i daca sunteti interesat de acest domeniu puteti de asemenea urmari balene sau pasari, studia natura planetei noastre datorita monturii altazimutal.Toate elementele optice sunt foarte bine protejate pentru a oferi o mai mare luminozitate si claritate.Telescopul National Geographic 114/900 AZ nu are doar o calitatee exceptionala a materialelor, ci, de asemenea este portabil si usor de utilizat, cu performante optice excelente.Kit-ul include un set de accesorii care va fi interesant si util pentru incepatorii in astronomie. Astfel, ei vor apela cu siguranta la CD-ROM-ul cu software-ul exclusiv "Stellarium" de la National Geographic - o harta computerizata a cerului, care ofera nu numai o varietate de corpuri ceresti, dar are, de asemenea, caracteristici suplimentare, cum ar fi furnizarea de imagini color si obiectele la scara variabila.Varsta: 7 ani+.

Scrie-ti recenzia

Telescop Reflector 114/900 AZ

Scrie-ti recenzia

Produse ookee.ro

Ookee.ro face eforturi permanente pentru a afisa informatii cant mai reale.
Rareori totusi pot aparea mici disconcordante cu privire la stocuri,imagini, preturi sau informatii.

-date scrise corect ( prin telefon , se pot intelege uneori date gresite care pot provoca intarzieri. Comanda on-line, complenand cu atentie informatiile de livrare )

-produse rezervate ( comenzile on-line au prioritate! Comandand on-line ai garantia rezervarii produsului dorit )

Procesarea comenzilor se face de luni pana vineri, intre 9 si 18:00, astfel, in urmatoarele 2 zile lucratoare poate ajunge la tine.

• Livrare produsului comandat se face prin curier rapid, oriunde in Romania, fara cosuri suplimentare astfel:

• Pentru Bucuresti costul este Gratuit la comenzile de peste 300 lei si 14 lei la comenzile sub aceasta valoare.

Pentru restul localitatilor costul transportului este de 19 lei, iar la valori de peste 1500 lei transportul estre Gratuit.

Produse asemanatoare